logo
امروز : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۶
[ شناسه خبر : ۱۹۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 6 دقیقه ]
در هفته منتهی به انتخابات انجام شد؛

تدارک 7500 دقیقه برنامه انتخاباتی از سوی شبکه اشراق زنجان/حضور حداکثری سرلوحه برنامه های رسانه ملی

تدارک-7500-دقیقه-برنامه-انتخاباتی-از-سوی-شبکه-اشراق-زنجان-حضور-حداکثری-سرلوحه-برنامه-های-رسانه-ملی

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: صدا و سیمای مرکز زنجان با پیش بینی 7 هزار و 500 دقیقه برنامه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را پوشش می دهد.

 مرتضی صفری در گفت و گو با خبرنگار موج رسا;اظهار داشت: با نزدیک شدن به روز سرنوشت ساز انتخابات یعنی 29 اردیبهشت و آغاز آخرین هفته منتهی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، رسانه استانی در راستای ایجاد شور و نشاط  وافر در جامعه برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی، برنامه ریزی های گسترده ای را انجام داده و  ویژه برنامه های متنوعی را تأمین ، تولید و طراحی کرده و پخش خواهد کرد.

وی افزود: در این راستا معاونت سیما ویژه برنامه متفاوتی تحت عنوان  "بیرلیق حماسه سی" را طراحی و برنامه ریزی کرده که از روز شنبه تا پایان روز انتخابات و در دو بخش پخش خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد:  بخش اول از روز شنبه تا پایان هفته هر شب از ساعت 20:45 و به مدت 90 دقیقه و بخش دوم نیز روز 29 اردیبهشت یعنی روز برگزاری انتخابات از ساعت 8 صبح و تا پایان رأی گیری بوده و با بهره گیری از تجهیزات متعدد از جمله دو واحد سیار تلویزیونی، یک واحد snj ،  دو دستگاه مایکروویو پرتابل و .... تصاویر زنده حضور مردم همیشه در صحنه استان و شهرستانهای مختلف را منعکس خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: برای این ویژه برنامه آیتم های متنوعی طراحی و برنامه ریزی شده که از آن جمله می توان به پخش سرودهای حماسی، گزارشهای مختلف مردمی، حضور نخبگان، هنرمندان، ورزشکاران، فرهیختگان و چهره های شاخص استان در برنامه و دعوت عمومی برای حضور در پای صندوقهای رأی، حضور کارشناسان برای تبیین نتایج حضور حداکثری مردم در انتخابات و دهها آیتم دیگر اشاره کرد.

صفری گفت: همچنین ارتباط مستمر با ستاد انتخابات استان و پخش اطلاعیه های این ستاد، ارتباط زنده با شهرستانها، ارتباط با اکیپ ها و همکاران مستقر در محل های اخذ رأی برای به تصویر کشیدن حضور پرشور مردم مومن و ولایتمدار استان در پای صندوقهای رأی، از آیتمهای این ویژه برنامه در روز انتخابات خواهد بود.

 وی بیان داشت: از دیگر شاخصه های مهم این ویژه برنامه طراحی بزرگترین دکور تاریخ مرکز در فضایی متفاوت و در سالن بزرگ چندمنظوره مرکز است که با بهره گیری از امکانات و تجهیزات مختلف و برای اولین بار در مرکز صورت می گیرد.

این مسئول تصریح کرد: برنامه های" انتخاب اصلح، راه ولایت، نگاه روشن و مسابقه5+ 12" از دیگر ویژه برنامه های شبکه اشراق در این ایام هستند که با بخش هایی مانند بیانات رهبری، کلام مردم، بحث کارشناسی و آشنایی با قوانین انتخابات، به این موضوع مهم خواهند پرداخت.

وی گفت: علاوه بر این سایر برنامه های روتین شبکه اشراق مانند سلام زنجان، آلاچیق، بیزیم اللر، امتداد و همچنین برنامه های تأمینی پخش هم هر کدام به فراخور موضوع، با حال و هوای انتخابات پخش خواهند شد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در کنار برنامه های ذکر شده ، میان برنامه های کوتاه مدت مانند موشن گرافیک، تیزر انتخابات الکترونیک و سرودهای حماسی درکنار4000زیر نویس مرتبط با انتخابات از دیگر تمهیدات معاونت برای این هفته است.

صفری افزود: در مجموع معاونت سیما بیش از 2800 دقیقه برنامه برای این بازه زمانی تا پایان رأی گیری پیش بینی کرده است.

وی تصریح کرد: معاونت صدای مرکز هم در کنار سایر معاونتهای تولیدی برنامه ریزی های مدونی را برای هفته منتهی به انتخابات و همچنین روز انتخابات انجام داده است .

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان یادآور شد: برنامه های " فصل انتخاب و 5+12" ویژه برنامه های رادیوی استانی مرکز زنجان هستند که  از بهمن ماه سال گذشته تولید و پخش آنها آغاز شده و این هفته نیز به صورت پررنگتر در رادیو استانی حضور خواهند داشت و شامل بخشهای متنوعی مانند گزارش مردمی، ارتباط تلفنی با مسئولین برگزاری انتخابات، سرودهای مهیج و حماسی و مباحث کارشناسی و ..... است.

صفری بیان داشت: دیگر برنامه های روتین شبکه استانی صدای مرکز زنجان مانند سلام زنجان، یاشاییش، نوجوان، آخشاملار، جوانی، کندیمیز، موج ورزش و ... طبق برنامه ریزی صورت گرفته با آیتم های مختلف در کنار آنونسها و برنامه های تامینی پخش صدا  با موضوع انتخابات همراه با شنوندگان خواهد بود.

وی گفت: رادیو زنجان در روز برگزاری انتخابات نیز با برنامه "حماسه حضور " و بصورت زنده از ساعت 7 صبح تا پایان رأی گیری همگام با شنوندگان رادیو استانی خواهد بود و با آیتمهای متنوعی مانند پیام شنوندگان، مباحث کارشناسی، گزارش های مردمی، ارتباط با مراکز شهرستانها، سرودهای حماسی و مهیج ، ارتباط با ستاد انتخابات حال و هوای استان را در این رویداد مهم ملی به سمع شنوندگان می رساند.

این مسئول افزود: معاونت صدا در مجموع بیش از 3300 دقیقه برنامه برای این هفته و همچنین روز انتخابات بیش بینی کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان ادامه داد: در معاونت خبر نیز همگام با معاونتهای صدا و سیما، تمهیدات فراوانی برای پوشش انتخابات اندیشیده  شده است.  بسته انتخاباتی، تریبون آزاد ، دلگویه های مردمی، عینک انتخابات و تاکسی انتخابات در کنار گزارش های مختلف تولید و خبری جزء برنامه های معاونت خبر برای ایام انتخابات به ویژه هفته منتهی به روز برگزای انتخابات و همچنین روز 29 اردیبهشت است که برای پوشش این رویداد مهم کشور در سال جاری در این معاونت تدارک دیده شده است.

صفری خاطرنشان کرد: همچنین برقراری حداقل 4 ارتباط با شبکه های سراسری خبر و شما،  2 ارتباط رادیویی با شبکه پیام، پوشش خبری روز انتخابات در قالب14 بخش خبری رادیویی و تلویزیونی، برقراری حداقل 8 ارتباط زنده تلویزیونی با محل ستاد انتخابات استان و ارتباط تلفنی با خبرنگاران مستقر در تمام شهرستانهای استان مجموعاً بمدت 1485 دقیقه، پیش بینی معاونت خبر مرکز برای روز برگزاری انتخابات است.

وی گفت: در مجموع صدا وسیمای مرکز زنجان که از بهمن ماه سال 95 به موضوع انتخابات وارد شده و با بکارگیری تمامی امکانات و نیروهای خود در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رأی تلاش می نماید، برای این هفته که منتهی به روز سرنوشت ساز 29 اردیبهشت است بیش از 7500 دقیقه برنامه پیش بینی کرده است که با استعانت از درگاه حقتعالی شاهد حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی بوده و مهر تأیید دیگری بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.//ن

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۱
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۵
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۴
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۲